<div class="breadcrumb"><!-- [et_pb_line_break_holder] --><pre><code>
</code></pre><!-- [et_pb_line_break_holder] --></div>Marketing
Marketing
Één van de belangrijkste eerste stappen bij het realiseren van je bedrijf is: het bepalen van je doelgroep.
Wanneer je een duidelijk beeld hebt van je eigen doelgroep, des te makkelijker de keuzes worden waar te adverteren. Welke teksten ga je gebruiken, wat zal je uitstraling worden, hoe moet je je klanten benaderen en wat voor producten of diensten bied je aan?
Ook zal dit straks de kosten kunnen drukken, doordat je meer conversie behaalt voor minder.
Maar hoe beschrijf je nu precies je doelgroep?
Ik ben door de jaren heen veel mensen tegengekomen, die vertellen dat hun product of dienst voor iedereen is. Het kan natuurlijk zijn dat je inderdaad producten en diensten aan iedereen gaat leveren. Toch is het erg verstandig om je doelgroep goed in kaart te brengen en wie je hierbij concreet wilt bereiken. Natuurlijk zijn er een aantal producten of diensten die voor zichzelf spreken. Voor een speen hoef je natuurlijk niet lang na te denken, dat hierbij niet de doelgroep jongeren tussen de 15 t/m 25 jaar hoort. Denk eens goed na waar jouw product of dienst het beste bij aansluit. Wanneer je dit weet, dan kun je hier je marketingstrategie op aanpassen.
In onze Instap community behandelen wij veel verschillende zaken die te maken hebben met marketing
Mogen wij je verder helpen groeien? Graag plannen wij een afspraak met jou.
Wij vragen de bovenstaande gegevens i.v.m. het correct kunnen afhandelen van je aanvraag. De naam, telefoonnummer en e-mailadres voor het juist beantwoorden van de aanvraag (geen verplichte velden, invullen wat voorkeur heeft van terugkoppeling). Organisatie voor het inlezen wat voor organisatie het betreft en/of er al een organisatie is. Interesse voor het snel bepalen van de urgentie en om duidelijkheid te creëren waar de aanvraag over gaat. De gegevens worden niet opgeslagen buitenom ons mailprogramma. Meer informatie over onze verwerking van persoonsgegevens.